Τα τελευταία χρόνια το κεφάλαιο ΑΣΦΑΛΕΙΑ, απασχολεί διεθνώς όλο και περισσότερο από Κράτη και Οργανισμούς έως επιχειρήσεις και απλούς ανθρώπους.

Δυστυχώς, σύμφωνα με όλες τις μελέτες η κατάσταση στο άμεσο μέλλον θα επιδεινώνεται συνεχώς, με το θέμα της τρομοκρατίας να βρίσκεται στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος, επισκιάζοντας τους άκρως ανησυχητικούς δείκτες του κοινού εγκλήματος (οργανωμένου ή μη), που στην πραγματικότητα είναι η μεγαλύτερη και καθημερινή απειλή.

Μέσα σ’ αυτό το πλαίσιο είναι φυσικό ο απλός άνθρωπος, σε όποιο μέρος του κόσμου κι αν ζει, να νοιώθει ανασφάλεια και στην καθημερινότητά του να ενεργεί και να επιλέγει υπηρεσίες με αναβαθμισμένο το κριτήριο της ασφάλειας με την έννοια του security.

Σε μια εγκατάσταση όπως το ξενοδοχείο η υπόθεση «ΑΣΦΑΛΕΙΑ» δεν μπορεί να είναι αντικείμενο μόνο του φύλακα ή του προσωπικού της εταιρίας Security που έχει αναλάβει τη φύλαξη, όπου υπάρχουν, εξάλλου δεν πρέπει να ξεχνάμε τον τομέα του safety, που κρύβει εξίσου σοβαρούς κινδύνους.

Είναι υπόθεση και των υπολοίπων εργαζομένων καθώς η πολυπόθητη πρόληψη προϋποθέτει ετοιμότητα, γνώση, ικανότητα, οργάνωση, αλλά κυρίως πολλά ανοικτά μάτια και αυτιά.

Η πολιτεία αναγνωρίζοντας τη σοβαρότητα του αντικειμένου και τη σημασία της εκπαίδευσης των ξενοδοχοϋπαλλήλων σε θέματα ασφαλείας με το άρθρο 7 στοιχείο 11.1 της υπ' αριθ. 216/2015 απόφασης του Υπουργείου Τουρισμού όπως τροποποιήθηκε και ισχύει, πριμοδοτεί με 150 επιπλέον μόρια κατάταξης σε αστέρια τις μονάδες που φροντίζουν να εκπαιδεύουν το 10% του προσωπικού τους, ετησίως σε θέματα που αφορούν τον Τουρισμό και την Ασφάλεια.

Το προτεινόμενο σεμινάριο αποσκοπεί ακριβώς σε αυτό. Πληρώντας όλες τις προδιαγραφές, απευθύνεται σε όλο το προσωπικό ξενοδοχειακών μονάδων, φιλοδοξεί να δώσει τις γνώσεις και να ενεργοποιήσει συνειδητά το προσωπικό, σε όποιο πόστο κι αν εργάζεται, προκειμένου να αναβαθμισθεί πραγματικά η ασφάλεια με τρόπο που αυτό να γίνεται ευχάριστα αντιληπτό από τους πελάτες, χωρίς υπερβολές και επιπλέον κόστος για την επιχείρηση.

Σε καμία περίπτωση δεν αποσκοπεί να μετατρέψει τον ξενοδοχοϋπάλληλο σε «σεκιούριτι». Ο τελικός στόχος του είναι να τον καταστήσει συνειδητά υπεύθυνο εργαζόμενο, παρέχοντας του όλες τις γνώσεις που απαιτούνται, ώστε στα πλαίσια των καθηκόντων του, να είναι σε θέση να προστατεύσει τον εαυτό του και την επιχείρηση από ατυχήματα ή κακόβουλες ενέργειες, να διαχειρίζεται αποτελεσματικά «ειδικούς» πελάτες και να μπορεί να αντιμετωπίσει επιχειρησιακά και επικοινωνιακά έκτακτα περιστατικά, κινούμενος πάντα στα πλαίσια της νομιμότητας.

 

     

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to Twitter